MKB Online.Powercollege – Strategisch Verkopen

Module I

Gespreksstructuur & Buying Center

Module II

Focus & niveau-vragen

Module III

Strategisch onderhandelen

Module I
Gespreksstructuur & Buying Center

Doel

Meer grip op de besluitvorming van jouw klant krijgen door een strategische gespreksstructuur en focus op het Buying Center. Het effect: toegevoegde waarde.

Inhoud

  • Hoe ziet het Buying Center eruit.
  • Welke formele en informele rollen zijn belangrijk.
  • Hoe is de gespreksstructuur opgebouwd.
  • Welke basisvragen dien ik te stellen.

Voor wie?

Deze training is voor accountmanagers die hun invloed in de besluitvorming van hun bestaande en nieuwe klanten verder willen verhogen.

Samen met collega’s de training volgen?

Steeds meer MKB-professionals volgen samen met collega’s onze online.powercolleges.

Online-agenda

Twee blokken van 2,5 uur/per blok. Verdeeld over twee dagen. Aantal deelnemers per blok is acht. Kijk bij “inschrijven” voor de data in Q2.

Investering

Per deelnemer/per blok € 345,-

Module II
Focus & niveau-vragen

Doel

Een bijdrage leveren aan de strategische ambitie(s) van jouw klant. Het effect: de juiste vragen met de juiste doelen conform klantperceptie.

Inhoud

  • Hoe percipieert de klant jou als leverancier.
  • Welke FOCUS-vragen sluiten aan bij de formele- en informele rollen.
  • Wat is het effect van FOCUS-vragen.
  • Wat is in de klantperceptie de toegevoegde waarde van jouw bedrijf.

Voor wie?

Deze training is geschikt voor accountmanagers die hun invloed in de besluitvorming van hun bestaande en nieuwe klanten verder willen verhogen.

Samen met collega’s de training volgen?

Steeds meer MKB-professionals volgen samen met collega’s onze online.powercolleges.

Online-agenda

Twee blokken van 2,5 uur/per blok. Verdeeld over twee dagen. Aantal deelnemers per blok is acht. Kijk bij “inschrijven” voor de data in Q2.

Investering

Per deelnemer/per blok € 345,-

 

Module III
Strategisch onderhandelen

Doel

De impact van strategisch onderhandelen versus verkoopgesprek. Het effect: een betere deal voor iedereen.

Inhoud

  • Wat is jouw invloed op de overtuiging van de klant.
  • Wanneer spreek je over toegevoegde waarde in de perceptie van de klant.
  • Hoe realiseer je de uitvoer van de afspraken.
  • Hoe continueer je de rol van leverancier.

Voor wie?

Deze training is geschikt voor accountmanagers die hun invloed bij hun bestaande en bij nieuwe klanten verder willen verhogen.

Samen met collega’s de training volgen?

Steeds meer MKB-professionals volgen samen met collega’s onze online.powercolleges.

Online-agenda

Twee blokken van 2,5 uur/per blok. Verdeeld over twee dagen. Aantal deelnemers per blok is acht. Kijk bij “inschrijven” voor de data in Q2.

Investering

Per deelnemer/per blok € 345,-